2014. július 9.

2 Újabb "11 dolog" díj!

Sziasztok!

A mai nap folyamán figyeltem fel 2 újabb díjra Ineztől, amit ezúton is köszönök!:)
Bár tudjátok, hogy ezzel a 11 dologgal az utóbbi időben elég nagy bajban vagyok, azért megpróbálok összeszedni magamról 22(!!) dolgot...


1. díj

Szabályok:
  • Rakd ki, kitől kaptad a díjat! pipa
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Tegyél fel 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog:
  1. A mai nap folyamán hivatalosan is meghalt a gépem aksija.
  2. Most az öcsém gépét használom.
  3. Nemrég értem haza a szomszédból. (Az írás pillanatában. Azt nem tudom, mikor kerül ki)
  4. A szomszédom az egyik legjobb barátnőm.
  5. Osztálytársak is vagyunk.
  6. Nem vagyok oda a fociért.
  7. Ennek ellenére nézem a foci vb-t.
  8. Holnap hajnali 5kor kell kelnem.:(
  9. Hétalvó típus vagyok.
  10. Nem tudom, hogyan fogok tudni olyan korán kelni.
  11. Lehet le se fekszek inkább aludni.:)
11 válasz:

1.Szereted a focit?
Nem vagyok oda érte, ennek ellenére a VB-t és egyéb nagy meccseket meg szoktam nézni. Néha-néha.:)

2.Nyár vagy tél?
Egyértelmű, hogy nyár! :D

3. Mi ösztönzött az írásra?
Az unalom. Na jó, viccet félretéve... Ha egy ötlet befészkeli magát a fejembe, akkor muszáj leírnom. Nem tudom, mikor kezdődött nálam pontosan, de sokszor belső késztetést érzek az írásra. Számomra ez az önkifejezés, az önmegvalósítás legjobb formája!:)

4. Példaképed?
Kimondott példaképem nincs, azonban bizonyos emberekre felnézek. 

5. Álmaid városa és országa?
Fuuu, nem csak egy ilyen van! Régóta álmom eljutni az USA-ba, Los Angelesbe, ezen kívül két éve megszállottan vágyom Japánba, ezen kívül Szingapúrba is el szeretnék jutni egyszer, mert gyönyörű!

6. Ki a kedvenc íród és miért?
A kedvenc íróm Cassandra Clare, imádom a könyveit! Hatalmas árnyvadász fan vagyok, amióta ez a könyvsorozat létezik! Egyszerűen annyira jól képes leírni a dolgokat, logikusan fel van építve a cselekmény, sokszor ellátogat az adott helyre/országba, ahol a történet épp játszódik, hogy jobban vissza tudja adni a hangulatot, a látványt. A szereplők karaktere is jól ki van dolgozva, rengeteg fergeteges poén van benne! Beleszerettem a karakterekbe, az írásmódjába, egyszerűen a történeteibe! <3

7. Van inspiráló zenéd? Ha igen, melyik az?
Konkrét inspiráló zeném nincs. Mindig az adott kedvenceimet hallgatom, esetleg műfajban keresgélek olyanokat, amik egy adott rész hangulatához passzolnak, így gyűjtve ihletet.

8. Mi a véleményed az olyan emberekről, akik valamiféle dolgot gyűjtenek (pl. szalvéta, plüssállat)?
Régebben én is gyűjtöttem szalvétákat, aztán később Egyiptommal kapcsolatos dolgokat, azonban már jó pár éve leálltam velük. Ez is egy fajta hobbi szerintem, semmi bajom vele.

9. Milyen stílusú zenéket hallgatsz?
Eléggé mindenevő az ízlésem. A lényeg, hogy legyen szövege, a hülye tuc-tuc zenéket nem nagyon bírom, sem a túl hörgős számokat. Ha közben énekelnek is, úgy mindkettő oké.

10. Szeretsz fényképezni?
Igen, szeretek fényképezni, bár hobbimnak már nem nevezném. Van, amikor rámjön, és rengeteg képet lövök, amik között akadnak elég jók is. A keresztapám nagy fotós, bár csak hobbi szinten űzi, sokak szerint (szerintem is) ezzel kéne foglalkoznia. Én már nem vagyok ilyen jó.

11. van olyan esemény, ahova el szeretnél egyszer jutni?
Igen, egyszer nagyon szeretnék eljutni a Riói Karneválra.:3 


2. díj

11 dolog:
  1. Nem tudom egyszerűen, kiknek küldjem tovább, ugyanis kifogytam a blogokból.
  2. Megköveznek, ha nem küldöm tovább?
  3. Az egyik új sztorimhoz most vannak ötleteim.
  4. Írhatnékom van.
  5. Nem valami gyakori a vezetéknevem.
  6. Rajtam kívül van még egy lány Magyarországon, akit ugyanúgy hívnak, mint engem, és egy napon születtünk, csak más kórházban. 
  7. Szívesen megismerném, vicces lenne.:3
  8. Azért nézem a focit, mert próbálok rájönni az értelmére, és hogy miért szeretik annyian.
  9. Eddig nem sikerült.
  10. 90 percig futkosnak egy labda után össze-vissza a pályán gólok nélkül. És erre még jön a hosszabbítás.
  11. Ezért szeretem a kosárlabdát: izgalmas, minden percben vagy akár másodpercben történik valami. Na de a foci....unalom a köbön.
11 válasz:

1. Alszol valamivel?
A takarómmal és párnámmal.:)

2. Kedvenc italod?
Erre írnék valamit, de még nem vagyok 18, ezért nem teszem... Ha a koromban legálisan megvásárolható italokat tekintjük, akkor a limonádé.

3. Van bármilyen megvalósításra váró célod?
Ó, de még mennyire.:3

4. Vámpírok vagy Vérfarkasok?
Mivel imádom a farkasokat, ezért a Vérfarkasok.:D Viszont semmi köze nincs ennek a válaszomnak TeamJakob-hoz vagy TeamEdwardhoz...

5. Szoktál kapni zsebpénzt?
Rendszeresen nem, csak ünnepekkor meg ilyesmik. Idén pedig már magam gyarapítottam a tárcám diákmunkával a nyár folyamán.:)

6. Szoktál levelezni?
Rendszeresen e-mailezni vagy írott levelet küldeni postán nem szoktam. Maradok a személyes kommunikációnál, telefonnál, chatnél, Skype-nál.:)

7. Szereted a karkötőket?
Imádom! Nem bírok úgy elmenni otthonról, hogy ne legyen az egyik kezemen az órám, a másikon pedig a kosárlabdadrukker Körmendes karkötőim vagy egyéb darabok.

8. Előre megvan a fejedben mit fogsz írni, vagy spontán jön?
Ezt már többször is elmondtam, hogy én teljesen spontán írok. Nagyon kevés dolgot tervezek el előre, és azt hiszem, ez sokszor meg is látszik...

9. Milyen zenét hallgattál utoljára?
Utoljára a barátnőmnél hallgattunk mindenféle zenét, most nem nem emlékszem, mi volt az utolsó, de többségben Jolly és társai volt terítéken ezúttal.:)

10. Voltál már Angliában?
Igen, voltam kétszer is! Egyszer hetedik nyarán, családoknál szálltunk meg, másodszor pedig most szeptemberben, ahol mobilehome-okban voltunk elszállásolva. Imádom! Akárhányszor elmennék, sosem unnám meg! <3

11. Melyik a kedvenc joghurtod?
Vicces, mert pont az előző díjas bejegyzésben a 11 dolog között szerepelt, hogy épp milyen joghurtot eszem... A válaszom a körtés Activia.:)

Kérdéseim ugyanezek! (második díj)


Jelöltjeim:

1 megjegyzés:

  1. Szia :) köszönjük szépen a díjjat! nagyon hálásak vagyunk érte :)

    VálaszTörlés