2014. július 7.

Verseny eredmény, díj

Sziasztok, drága Olvasóim!

Így a nyári szünet kitörtével keveset hallotok felőlem, azonban a szombati nap folyamán posztoltam az első információt(ami a fejlécből itt is kiderül) a folytatással kapcsolatban a Facebook csoportba, ahová nyugodtan csatlakozzatok! Hetente érkeznek az újabb és újabb infók a második évadot illetően, a következő (terveim szerint) holnap! Szóval, ha érdekelnek a kulissza titkok, akkor ott a helyetek!
Azt még nem tudom pontosan megmondani, mikor indul az évad, ugyanis még nem fejeztem be, de mindenképp jelezni fogom!
És egy kérdés: Mit gondoltok az új designról? A válaszokat hagyjátok chaten, komiba vagy facebookon!

És még valami, ami nektek talán nem tűnhet olyan fontosnak, de nekem mégis az... Örülnék neki, ha aki olvassa a blogomat feliratkozna, hiszen innen tudom elsődlegesen, hogy mégis hányan vagyunk, mennyien és mennyire szeretik a történetet.

Elöljáróban ennyit szerettem volna, most pedig jöjjön amiért létrejött ez a bejegyzés!:)
Ölel Mindenkit: Vivienn J.
                                                                                                                                                                   

Nemrég jelentkeztem a Jappancs Kritikái  oldal által megrendezett blogversenyre, ahol a Legjobb Krimi kategóriában külön díjban részesült a blog! Ezúton is köszönöm!:)) Ennek keretében készült szerény személyemmel egy interjú is, amit ezen a linken megtekinthettek! :D


Ezen kívül a díjam részét képzi a már jól ismert Liebster Award (számomra egy új formája)!


Szabályok:
  • Rakd ki kitől van!
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Tegyél fel 10 kérdést!
  • Iratkozz fel a küldő blogjára!
10 dolog rólam:
  1. Mostanában megszerettem a rock zenét.
  2. Nyitottam 2 barátnőmmel egy kritikás blogot, Infinity Critics néven!
  3. Kikészülök a zenelejátszótól a blogokon.
  4. Úgy két éve kattantam rá az animékre, majd a mangákra, bár mostanában nem nézek annyit, csak ha találok egyet, ami nagyon megfog.
  5. Szívesen fordítanék mangákat.
  6. Egyszer el szeretnék jutni Japánba!
  7. Volt pár hónap, amikor rengeteg japán sorozatot néztem, mindben Kamenashi Kazuya-val a főszerepben.
  8. Tavaly ilyenkor 38 blogot olvastam rendszeresen, most már jóval kevesebbet.
  9. Nem tudom, mit írjak még magamról, hiszen szinte már mindent leírtam egy-egy ilyen díj kapcsán.
  10. A The secrets of the forest után mindenképp nyitni fogok egy új blogot! ;)
Válaszaim:
- Miért írsz?
Elsősorban a magam szórakozására kezdtem el írni. Ha egy ötlet befészkeli magát a fejembe, akkor muszáj leírnom. Ráadásul remekül eltereli a gondolatokat, jó stresszoldó. Ilyenkor belecsöppenek egy általam kreált világba, ahol én alakítom a szálakat, és ezt élvezem. Egyszerűen csak szeretem és élvezem az írást!

- Mit vársz el az olvasóidtól?
Konkrétan nem várok el tőlük semmit. Örülök, hogy vannak, akik olvassák a történetem, támogatnak és motiválna, hogy folytassam. Elvárásaim nincsenek feléjük, annak csak külön örülök, ha feliratkoznak, hagynak egy-két szót egy-egy rész alatt. Persze úgy tűnhet, hogy amit fentebb írtam, még a bevezetőben ellent mond, azonban egyáltalán nem várom el, hogy feliratkozzatok, csupán elmondom, nekem mennyit jelent, akárcsak pár mondat.

- Voltál már magányos az írás miatt?
Ez eléggé furcsa és szokatlan kérdés, és nem is igazán értem. A válaszom nem, soha nem voltam magányos az írás miatt. Ezt a kérdést nem is fejtem ki jobban, mert tényleg furának tartom, és nem igazán tudok mit válaszolni...:))

- Neked mit jelent az írás?
Az írás számomra sok mindent jelent, amit nem könnyű megfogalmazni. Öröm, hogy írhatok, hogy vannak, akik olvassák és támogatnak. Számomra ez az önmegvalósítás, az önkifejezés egyik formája. Amikor valami problémám van, vagy csak elegem van a világból, mindig az írásba menekülök, miközben zenét hallgatok. Ez a kettő együtt oly annyira meg tud nyugtatni, hogy úgy érzem, minden gondom csak egy álom volt, és tiszta lappal kezdek mindent. Az talán erős kifejezés lenne, hogy az írás az életem, azonban nem jár messze a valóságtól. Az életem egy jelentős részét képezi, a személyiségem szerves része. És nem tudnék megválni tőle, semmi pénzért.

- Melyik műfajt olvasod a legszívesebben?
A fantasy sztorikat kedvelem a legjobban. Különösen a Vörös Pöttyös könyvekért vagyok oda.:3

- Mi ad neked erőt az élethez?
Egy újabb szokatlan kérdés. Igazából ezen sosem gondolkoztam, mivel még nem voltam olyan helyzetben, ami erre késztetett volna. Talán az, hogy vannak emberek, akik szeretnek, akikre minden körülmények között számíthatok, a tudat, hogy nem vagyok egyedül. 

- Mi a véleményed a "közhelyekről"?
Különösebb véleményem nincs róluk. Van, amikor én magam is közhelyekkel dobálózom, van, amikor pedig teljesen az ellenkezőjük a véleményem. Más szóval, nincs kialakult, állandó álláspontom a kérdéssel kapcsolatban. 

- Siratott már meg blog?
Blog konkrétan nem siratott még meg, azonban volt már, hogy nagyon elszomorodtam. Olyan is, hogy majdnem sírtam. De csak majdnem.:)

- Mondj 3 szót, amivel jellemeznéd magadat!
Őrült, őszinte, hűséges

- Fogott már meg történet (könyv/blog)?
Igen, rengeteg blog és könyv fogott már meg. Könyv, amiért nagyon oda vagyok pl: Cassandra Clare könyvei, eddig az összeset elolvastam, ami megjelent. Blogok pl: Behind the fairytale, Falling star with Kirsten Rybak, I'm the captive of my book, Jégtáncos krónikák 1. -Álmodj a csúcsig, és még sorolhatnám, de jelenleg talán ezek azok, amiket a legjobban szeretek.

Kérdéseim:
  1. Mi ad ihletet az íráshoz?
  2. Ha lehetne, megfilmesítenéd a blogod?
  3. Előre eltervezed a cselekményt, vagy csak spontán jön, írás közben?
  4. Írás közben csinálsz még mást is (pl. zenehallgatás)?
  5. Fogott már meg történet (blog/könyv)?
  6. Van kedvenc könyved? Ha igen, melyik az?
  7. Van kedvenc blogod? Ha igen, melyik az?
  8. Mióta blogolsz?
  9. Milyen zenéket szeretsz hallgatni?
  10. Olvasod a blogom? Ha igen, mi a véleményed róla?
Akiknek küldöm:
  • Fran Fisher
  • Lucy
  • Leona G.
Még egyszer köszönöm a díjat Jappancsnak! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése