2015. május 2.

Liebster Award

Sziasztok, drága Olvasóim!

Ezúttal is egy díjjal jelentkezem, amit nagyon szépen köszönök Leah Hope Eastbrook-nak! :)


Szabályok:
Köszönd meg a díjat! (pipa)
Írj magadról tíz dolgot! (hát ö...valahogy csak összehozom)
Válaszolj a tíz feltett kérdésre!
Tegyél fel tíz kérdést!
Küldd tovább (tíz embernek)!

Lássuk, miből élünk...nem tudom, eszembe jut-e bármi új...:)

10 dolog, amit feltétlenül tudnod kell Vivienn J.-ről (akkor is, ha már elmondta):
  1. Ázsia függő vagyok, imádok mindent, ami ezzel kapcsolatos (kivéve háborús dolgok), legfőképpen Japán, Szingapúr és Dél-Korea vonzz.
  2. A legnagyobb álmom, hogy kijussak Japánba.
  3. A főiskolán japán szakon szeretnék tanulni, és fordítóként/tolmácsként elhelyezkedni.
  4. A mai napom (amikor a bejegyzést írtam) a Somló-hegyen töltöttem egy "túlélőtúra" keretében, ahol majdnem kiköptem a tüdőm.
  5. Holnap part2 lenne Tihanyban, de a lábam vészjelzéseit figyelembe véve úgy döntöttem, kihagyom.
  6. Szeretném elkezdeni a vezetést, hogy minél előbb letehessem a forgalmit is, és megfélemlíthessem a többi embert, aki a közelembe kerül. (haha csak vicceltem)
  7. Nagyon fáj a lábam.
  8. Másik nagy álmom, hogy egy Black Veil Brides koncerten tombolhassak az unokatestvéremmel.
  9. Április 30-a és május 1-je megterheli majd a gyomrom, ugyanis három közeli unokatestvérem is ballag, és mindegyikre hivatalos vagyok.
  10. Nagyon nagyon örülök, hogy nem kell matrózblúzban feszítenem és kísérgetnem/díszítenem a mi iskolánk ballagásán.
Leah kérdései:

1. Melyik volt az a film/könyv, ami a leginkább elgondolkodtatott?
- Fogós kérdés. Valamilyen szinten minden könyv és a legtöbb film elgondolkodtat. A kérdés az, hogy miről. Hogy melyik a legjobban? Legutóbb egy film volt ez, aminek a címére sem emlékszem már. Ez azért gondolkoztatott el nagyon, mert nem találtam meg benne a logikát, így próbáltam magamtól rájönni...sikertelenül. Olyan nem igen volt, hogy az élet nagy dolgain gondolkoztatott volna el bármi is, mivel az ilyesmiken magamtól is épp eleget agyalok, nem kell ehhez semmi, hogy elgondolkoztasson.

2. Van háziállatod? Ha igen, milyen és mennyi?
- Halaim vannak, és nagyon sok, szám szerint nem tudom pontosan megmondani. Kiskoromban volt két kutyám, ám amióta elköltöztünk sajnos nincs. Majd ha saját lakásom/házam lesz, mindenképp szeretnék egyet, lehetőleg egy huskyt.:)

3. Melyik nyelv az, amit mindenképp szeretnél elsajátítani? Miért?
- Egyértelműen a japán, mivel hatalmas anime, manga és keleti kultúra rajongó vagyok. Ezen kívül eléggé nagy szerepe van a kis szigetországnak a világban, többek közt hazánkban is, így munkavállalás szempontjából is előnyösnek tartom a jövőben. 

4. Ki az az előadó, aki számodra valami teljesen újat mutatott?
- Andy Biersack, a Black Veil Brides nevű együttes frontembere. Mielőtt meghallottam az In the end című számukat, leginkább a pop számokért rajongtam, amiknek sokszor semmi értelmük nem volt. Aztán, mint derült égből villámcsapás szerettem meg egyre jobban a rock-ot (előtte is szerettem, csak nem ennyire), sőt, bizonyos mértékben a hörgős számokat is. A zenéjük egy életstílus, van tartalma, mondanivalója, bátorít és erőt ad rengeteg rajongónak. Még ha a külsejük sokak szerint kirívó is, nem érdekli őket, önmagukat adják, és ezt tisztelem bennük. Persze a korukkal kissé visszafogottabbak lettek, de a lényegen ez nem változtat.

5. Mit gondolsz, lesz harmadik világháború?
- Őszintén megmondom, hogy én látok benne potenciált. Több országban is háborús helyzet van, és rengeteg más nemzet is belekeveredik ebbe az egészbe, holott semmi közük nincs hozzá. Az Iszlám Állam vagy Észak-Korea esélyesek ennek kirobbantására. Bár nem vagyok jártas a politikában, és ki nem állhatom a történelmet, főleg a háborúkat, így ez csak az én véleményem. Mindenesetre én látok rá esélyt, Isten adja, hogy ne legyen igazam. Ahogy az Eurovíziós Dalfesztiválon induló magyar szám (Wars for nothing) is mondja: semmi értelme az egésznek. Sosem értettem meg, mire jó, és nem is fogom. Embertelen, csak a saját fajunkat pusztítjuk. Talán ez az oka annak is, hogy megutáltam a történelmet, nem nézek híradót stb. : mert másról sem hallani csak öldöklésről, balesetekről, háborúkról.

6. Szerinted mennyire biztonságos Magyarország?
- Micsoda politizáló kérdések...:') Őszintén szólva, nem tartom hazánkat veszélyes helynek. Persze vannak sokkal biztonságosabb országok is, és olyanok is, amik kevésbé. Szerintem Magyarország olyan középmezőnybeli helyet foglal el.

7. Hogy vezeted le a feszültséget?
- Néhány embernek furcsának tűnhet, de amikor ideges vagyok és/vagy feszült, egész egyszerűen úrrá lesz rajtam a sírás. Amint kisírtam magam, végtelenül nyugodt leszek. Persze ez nem minden esetben történik így, csak amikor tényleg máshogy nem tudom kiadni magamból. Ha nem sírok, akkor a szobámban ütöm a párnám miközben zenét hallgatok, utána pedig írok.

8. Van kedvenc blogod? Ha igen, miért?
- Ha van kedvenc blog, akkor nálam az I'm the captive of my book. Sajnos már a befejezett irományok sorát erősíti, viszont ez volt az, ami a leginkább megfogott azok közül, amiket eddig olvastam. Egyszerűen mindent imádtam benne: a karaktereket, az alaptörténetet, a fordulatokat, a befejezést, az író kifejezőmódját, ahogy írt, a leírásait...mindent.

9. Mi a véleményed a bétákról?
- Nálam egy blog esetén az a bizonyos "béta" két dolgot jelenthet: 1. Testvérblog. 2."A blogban az alábbi blgotól lopott/átírt/átvett jeleneteket/karaktereket tartalmazhat". A béta bárhogy is nézzük, bizonyos fokú hasonlóságot, esetenként azonosságot vetít elő a másik bloggal. A feltüntetése csupán annyit jelent, hogy az illető blogger/bloggerina felvállalja és feltünteti.

10. Ki a kedvenc bloggered/bloggerinád?
Fran Fisher, Lucy Faiela és Leona Goldwin.

Kérdéseim ugyanezek!

Akiknek továbbküldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése